سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرمول سری نوشتن رپورتاژ

وقت عمل رسیده است! شما باید بدانید چه رپورتاژ آگهی منجر به فروش بیشتر می‌شود. به‌هرحال شما دارید برای انتشار آگهی تبلیغاتی خود هزینه صرف می‌کنید و اگر این مرحله (یعنی نوشتن رپورتاژ آگهی اصولی ) را به‌خوبی ندانید، انگار که پولتان را دور ریخته‌اید.

در این مقاله قرار است 11 راز نوشتن یک رپورتاژ آگهی خوب را برای شما بازگو کنیم. بعد از افشای این رازها خواهید دانست:

چگونه یک رپورتاژ آگهی خوب بنویسیم که افراد را مجذوب کند؟ چگونه خوانندگان بیشتری را به مشتری تبدیل کنیم؟ و در پایان یک نمونه رپورتاژ آگهی از مرد افسانه‌ای دنیای تبلیغات دیوید اگیلوی را با هم بررسی می‌کنیم.

 

منظور این جمله این است که مانند فروشندگانی که فقط در فکر پول گرفتن از مشتری و پر کردن جیب‌شان هستند، رفتار نکنید؛ به جای این کار باید از نقش فروشنده بیرون آمده و سعی کنید به عنوان یک مشاور خرید در کنار مشتری قرار گرفته و او را واقعاً راهنمایی کنید.

این کاری است که وقتی شما در حال نوشتن یک متن رپورتاژ هستید نیز باید انجام دهید. شما نباید از همان ابتدا‌ی متن به تبلیغ محصولات یا خدمات خود بپردازید و مثل فروشنده‌های سمج رفتار کنید، بلکه باید بعد از جلب اعتماد مشتری در طول مقاله، پیشنهاد خود را صادقانه ارائه دهید.
در این صورت احتمال بیشتری وجود دارد تا مشتری به جای مقاومت در برابر خرید به شما اعتماد کرده و با خیالی راحت اقدام به خرید کند.

نکته دیگر این است که وقتی تمرکز خود را بر روی تولید یک محتوای کاربردی متمرکز می‌کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که مشتریان رپورتاژ شما را با هم به اشتراک بگذارند.