سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گوگل ادز بهترین روش تبلیغاتی؟

در مقال? امروز که دومین مقاله از سری آموزشی تبلیغات در شبک? جستجوی گوگل است، می‌خواهیم به شما بگوییم که اصلاً چرا استفاده از روش تبلیغاتی گوگل ادز، از نان شب هم برای کسب و کارمان واجب‌تر است!

حالا شاید بگویید این حرف‌های ما فقط ادعای تو خالی است. پس بهتر است دقیق‌تر توضیح دهیم که چرا گوگل ادز می‌تواند کسب و کارتان را متحول کند. باشد که ایمان بیاورید

سرویس گوگل ادز با امکانات هدفگیری فوق‌العاده خود به شما اجازه می‌دهد تا تبلیغ خود را تنها برای کاربرانی نمایش دهید که دقیقاً به دنبال خدمات شما هستند. چه چیزی بهتر از این؟ بیایید یک مقایسه انجام دهیم. فرض کنیم شما تولیدی «ظروف یکبار مصرف» دارید و می‌خواهید محصولات خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید. چقدر شانس این وجود دارد که کاربرانی را پیدا کنید که دقیقاً در همان لحظه نیاز به محصول شما داشته باشند و البته حاضر باشند آن را از طریق اینستاگرام سفارش دهند؟

 

اگر کسی عبارت «خرید ظرف یکبار مصرف» را جستجو کند، قطعاً به دنبال خرید این محصول است. و این یعنی شانس شما برای فروش (به شرط داشتن محصول با کیفیت و ارائه خدمات خوب) واقعاً بالاست. این حد از هدفمندی، هیچوقت در هیچ رسان? دیگری ممکن نبوده است.